Tuliainen pöydällä



Minä en ole ikinä käynyt New Yorkissa enkä tiedä pääsenkö sinne koskaan. Mutta Vernerin kummisetä vaimoineen kävi,  ja sain tuliaisen. Ihanaa, kiitos kamuset ! Nyt mä mietin teitä aina, kun juon aamukahvia tai syön välipalaa. Turha urkkia muuten mitä mulla on tuossa lautasella. Täysjyväriisiä ja tonnikalaa vaan, ja raejuustoa ! Ei mitään gourmettia. Vaan terveellista laihdutusruokaa, plääh.
Yksi mun suosikki mm. sisustuskirjailijoista, Emily Chalmers, viljelee näitä nykkimukeja aika monesti ihanissa kirjoissaa. Kuten vaikkapa kirjassa style on a budget. Ihan hauskojahan nämä on !
On mulla hieno Vickan ja Daniel mukikin Tukholmasta. Sekin on tuliainen, työkamulta. 

Hei, meillä on tarkoituksena karsia ylimääräistä tavaraa ja laitoin muutaman jutun Huutonettiin nyt,  kun oli hetki aikaa. Oikealla sivupalkissa on kuvia,  joita klikkaamalla pääset katsomaan. Muutama lastenhuoneen taulu ja isohko ihana peili.
Toukokuussa pidän sitten jotakin pihakirppiksen omaista tai vastaavaa vaatteiden ja kenkien osalta. Huh, niitä on paljon ! Lähinnä lasten juttuja.

Ihanaa aurinkoista viikonloppua täältä siivouksen lomasta !

8 comments

  1. Toi on aika tyylikäs! =)

    Mulla samat tavaranhävitysprojektit! Ylimääräistä kamaa piisaa. Kirppispöytää lähden kohta tyhjentelemään ja seuraavaksi sitten toukokuussa pihakirppis. Se on kivaa hommaa!

    ReplyDelete
  2. Äidilläni on vastaavanlainen mukisarja 60-luvun Saksasta. Niissä lukee I <3 Minden. Ne on kanssa ihania!

    Ps. Poistin kuvasti siitä täkkipostauksesta:)

    ReplyDelete
  3. Voi että kun joskus pääsis NY. Tai ylipäätänsä minne vaan Ameriikassa. Kattoon kuinka paljon isompaa siellä kaikki on :D

    Ihana toi teidän valokuva kirja! Vitsi kun mun työpaikalla ei ehdi tommosia väsäileen ;)

    Viikonloppujaa!

    ReplyDelete
  4. Nonna
    On joo :D Kliseinen :D

    Leena
    Kiitos :)

    Milla
    Ai että, älä muuta sano ! :)
    Mun työ on hieman semmosta että joinain päivinä on kauheesti hommaa laidast laitaan ja joinain on aika hiljasta :)

    ReplyDelete
  5. Mä olisin tyytyväinen jos pääsis vaikka Tallinnaa:)tai siis ihan mihin vaan..:)
    Mulla on nyt varmaan viis viikkoo ollu kirpparipöytä kivasti oon saanu kamaa karsittua.
    Lähinnä lasten vaatteita ja jotain sisustus krääsää.Kun kaikkee vaan ei voi säästää.
    Niin söpö toi teidän Lotta.Jotenkin oli niin ison tytön näköinen jo.Mä kans ootan kun pääsen Lyytin kans tekee kaikkee tyttöjen juttuja. Mun oma äiti on kans mun kans tehny tosi paljon kaikkee kivaa pienenä.
    Toki nytkin vieläkin.
    Mukavaa alkavaa viikkoa teille:)

    ReplyDelete
  6. Sannu, kiitos paljon :)
    Samoin teille, ihanaa alkuviikkoa !

    ReplyDelete
  7. Mulle toi mun täti joskus tuiliaiseksi tuollaisen mukin, mutta möin sen kirppiksellä:/ En tainnu tykätä... Nyt kyllä pitäisin itsellä;)

    ReplyDelete
  8. Mari
    :D
    Mun tekis mieli löytää jostain niitä laseja, jossa on ukkoja tai akkoja uikkareissa tai biksuissa, ja kun lasiin kaatoi jotain, ne vaatteet katosivat :D
    Ihan mahtavia laseja ois ne jossain ulkobileissä kesällä -ei lasten juhlissa kuitenkaan :D
    Heh hehe.

    ReplyDelete