Arvonta suoritettu !

Reetta, laittaisitko minulle sähköpostia osoitteseen nino_palleroinen@hotmail.com niin saadaan palkinto perille !
Arvonta suoritettiin random.orgilla ! Kiitoksia kaikille osallistujille, kiitoksia toiveista - toteuttelen niitä sitten tässä kevään aikana hitaasti mutta varmasti.


Anonymous Anonymous said...

Miljoona, miljoona, miljoona ruusua...Viime syksystä olen aktiivisesti vieraillut luonasi täällä :) Kirjoitat niin kivasti, linkität mieleisiä juttuja. Värimaailmastasi pidän sekä Iloisesta elämäntavasta.. Kiitos paljon! t.Reetta♥

6 comments

  1. Tämä ei nyt mitenkään liity arvontaasi.. mutta mistä ostat Kusmi-teesi? Mies oli viime viikonloppuna Hesassa ja toi Stokkalta mulle pienen laatikon, mutta mitään purkkeja siellä ei kuulemma ollut. Jos eksyn Helsinkiin piakkoin olis kiva tietää missä on paremmat valikoimat.

    ReplyDelete
  2. No joo, tääkään ei kyllä liity yhtään tohon arvontaan Onnea vaan voittajalle), mutta lueskelin tota sun seiskan listaa ja nauratti noi yhtäläisyydet.
    Mäkin fanitin Samuli Edelmania, mutta olin sen verran nuori tuohon aikaan, että keikkarundille en päässyt. Meillä kotona kaikki vihas sitä sen ääntä, mutta mä rakastin. Ihan ok noi Jipun kanssa tehdyt biisit, mutta enpä enää oikein kuuntele ko artistia.
    Sääliostajana olen samanlainen. Lapsena olin Tallinnassa ja lahjoitin koko matkakassani kerjäläisille. Onneksi täällä maalla ei ole kerjäläisiä, sillä perheemme kuolis varmaan nälkään. Ja luojan kiitos täällä ei ole antiikkiliikkeitä!
    Kotikutsut ja kaiken maaiman tupperit on sama homma. Pakkohan sieltä nyt jotain on hankkia :)
    Ja sitten toi jazz: Raskausaikana mies kierrätti mua konserteissa, jotta lapsi kuulis jo vatsaan sen musiikin. Mies on edelleen ihan varma, että poika seuraa isänsä jalanjälkiä, ja kontrabassotunnit on melkein varattu. Itse olen sitä mieltä, että noin suuria soittimia meille ei kovin montaa mahdu. Huilu olis ehkä parempi :D
    Jyrsijöistäkin on sama fiilis, vaikka niitä ja monia muita eläviä piti lapsena olla talo väärällään.
    Ja se ajattelu ja mietiskely! Joskus olis helpompaa olla toimija, tarttua impulsiivisesti kaikkeen. Toisaalta aika hyvä näin! :)
    Mutta joo, hauskoja yhtäläisyyksiä jokunen.

    Mukavaa sunnuntai iltaa :D

    ReplyDelete
  3. Hei, nopeesti :)

    Merja
    Kusmi teetä saa ainakin Moko - marketista ! Oon tuonu Köpiksestä yhden ison purkin ja nyt tuon Love teen ostin tosiaan Mokosta. Pikkupurkkeja sain lahjaksi viime Jouluna (vuosi sitten, kaverilta) ja tutustuin silleen koko Kusmiin.

    Emilia
    :D Kitos samoin !!! <3

    ReplyDelete
  4. Laitoin sinulle heti postia kun huomasin oman kommenttini etusivulla, huh ihan rupesi sydän läpättämään!Kiitos ihan hirmuisesti♥ t.Reetta♥

    ReplyDelete
  5. Tämäkään ei liity arvontaan;) Mukava, kun kävit Peurankellossa, tällaista aloittelijaa ilahduttaa hurjasti, kun konkarit piipahtaa...Tykkään lukea blogiasi, kun siinä on koko elämänkirjo mukana. Nauratti ihan kun luin sitä jääpuikkopostatusta...meillä on myös vanha talo ja samoja juttuja kelataan. Jouluna meni putki jäähän ja onneks mun isä oli kylässä ja osasi heti etsiä jäätyneen kohdan ja homma pantiin kuntoon.Voimarutistuksia sinne työelämään!!!

    ReplyDelete