16 comments

  1. Mikäs noin kauniissa sängyssä on nukkuessa :)) Näkee varmaan vaan ihania unia!

    ReplyDelete
  2. Sievä sänky, minusta ihanan simppeli. Tapetti sisäpäädyissä on hyvä idea.

    ReplyDelete
  3. Kaunis tuli, myös vuodevaatteet hurmaavat!

    ReplyDelete
  4. Oih ja voih, tosi ihastuttava sänky!! Samoin toi puutuoli on hauskan kulunut ja romuluinen!!
    (mikäköhän sana toi on olevinaan:)

    Lotan huone näyttää kyllä tosi hienolta, kaikki niin värikästä ja kuviollista.. Saletisti natsaa :D

    Kivoja linkkejä olit myös edellä laittanut, kiitsa!

    ReplyDelete
  5. Kiva sänky tosiaan! Ja siitäkin hyvä, että kasvaa lapsen mukana. Kyllä kelpaa Lotan nukkua :)

    ReplyDelete
  6. Sinulla on mieletön taito ja silmä yhdistellä eri kuoseja ja värejä!

    Aurinkoista viikonloppua :)

    ReplyDelete
  7. Mä kertakaikkiaan rakastan tota tapettia. Jos meillä olisi lastenhuone, niin tuota olisi ehdottomasti seinällä!! Nyt herra vauva saa tyytyä hillitympään menoon meidän yhteisessä huoneessa ja rajallisissa neliöissä!

    Mutta kiitos tapettivinkistä, pistetty korvan taakse täältä sun blogista jo aikaisemmin =)

    ReplyDelete
  8. Helena
    Kiitoksia, niin, suloisia unia nähty ainakin tähän saakka.
    Ja ihanaa kun neiti itse tapsuttelee sängystä aamulla herättämään meitä. Pinniksestään kun ei itse pois päässyt :D

    Katja
    Niinpä. Mä olisin halunnut itseasiassa paljon koristeellisemman ... kröhöm :D

    Anonymous
    Oi kiitos :)

    Milla
    Saletisti natsaa ! Mä en tiedä kuka putouksesta eilen putosi kun oltiin kylässä ! Apuuuva :D hhehehe.
    Mun oma suosikki on rakennusmies Harjakainen !
    What is best is asbest :D hehhehe.

    Tuula
    Kiitos kiitos :)

    Maija
    Tattista vaan ja aurinkoa sinnekin , ihana ilma !!!

    SuviMaria
    Kiitos kiitos :)

    ReplyDelete
  9. Tosta sängystä tuli tosi magee.Kiva idea tapetoida sängynpäädyt.Mun pitäis kohta taas tuoda pinnari tänne.Olispa kivaa jos sais vähän jonkun hienomman sängyn tolle Lyytille.Meillä on lainassa kirpparin 5 euron kasari pinnari:)

    ReplyDelete
  10. Inkabella
    Kiitos :)

    Sannu
    Kiitos kommentistasi :)
    Vitsi sinulla on muuten ihana blogi, käyn siellä aina kuolaamassa kaikkea somaa.
    Ja NIIIN ihanat lapsoset.

    ReplyDelete
  11. Ihana sänky!!! Love it! A lot =)

    ReplyDelete
  12. Kiitos Niina! Niin on sullakin:)
    Sähän oot mun "Idoli";)
    Tartutat aina muhun ton tapsu kuumeen:)Nyt on taas niin paljon tapetoitavaa että..ja mies kiittää.
    Pitäis varmaan ite opetella:)

    ReplyDelete
  13. Sinulle olisi blogissani tunnustus :)

    ReplyDelete
  14. Krista
    Kiitos ! Mä sitten tykkään tuosta sun pikku kuvastasi joka on profiilissasi :) Hyvänmielen kuva!

    Sannu
    Voi eiiii ! Syytä mua miehellesi :D
    Oi KIITOS ihanista sanoistasi.

    Liisa
    Tattista, tartun haasteeseen kyllä, olen kovin otettu :)

    ReplyDelete
  15. mukavia juttuja blogissasi, vanhat talot on parhaita !

    ReplyDelete