Pikku taiteilija









MUISTAKAA LUOVUUS !
Oma itsenne. Rentous. Hulluttelevaa viikonloppua.


9 comments

  1. Tuo tapa pidellä kynää nyrkissä on niin suloinen <3 Ja keskittyminen on ankaraa :)

    ReplyDelete
  2. Sullakin taitaa olla siellä vasuri talossa! Mulla on kaksi pienintä vasureita, ja toivon tietty taiteellisia sieluja!

    Mukavaa viikonloppua!

    ReplyDelete
  3. Ihana pikkutaiteilija :)
    Hauskaa viikonloppua!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Pilvitarha
    Kyllä :) :) Hellyyttävää ♥

    Nonna
    Itseasiassa joo, käyttää kumpaakin kättä mutta vasuria enemmän ?
    Mun mies on vasuri, mutta mä ja Verneri ollaan oikeakätisiä.
    :)

    Hannele
    Samoin :) !

    Mari
    Eiks olekin söpöstys ! :)
    Kommentoitko ekaksi miehesi tunnuksilla :D :)
    Semmosta sattuu , hih !
    Ootkohan sinä laittanut jotain uutta sun ihanaan blogiisi, pakko mennä heti kurkkimaan.

    ReplyDelete
  6. Söpö taitelijanalku! Tohon ed. postaukseen viitaten, mun mielestä on kiva lukee sellasta vapaata höpinää, et anna tulla vaan :)

    ReplyDelete
  7. Huippu taiteilija! Meidänkin tyttö käyttää molempia mutta enemmän vasempaa, varsinkin leikatessa. Taitaa vielä olla melko samanikäinen teidän taiteilijan kanssa :)

    Happy Weekend!

    ReplyDelete
  8. Suloinen pieni piirtäjä :) Tutun näköistä jälkeä, tuollaisia koukeroita meilläkin tehdään hih.

    Ja mä tykkään kaikenlaisista jutuista, mutta se vapaa höpinä on erityisen kivaa :)

    ReplyDelete