Tunnustan


Ensimmäisenä tulisi allekirjoittaa seuraavaa: olen huono vastaamaan tunnustuksiin, kadotankin ne aina.

ARGH ! Lopulta kai lakkaa saamasta tunnustusta ellei tee asialle mitään. Tässäpä siis vastauksia One lovely blog award - tunnustukseen, jonka lahjoitti minulle 1) Nova Melina.


2. Pitää siis kertoa seitsemän random faktaa itsestään.

- kaipaisin kunnon lomaa. Kesä, tule jo !

-  mulla on ihan hirveesti univelkaa. Tykkään nukkua (kukapa ei) ja Lotta on alkanut heräilemään öisin, joten yhtälö on varmaan aika selvä. 
3X itkevä Lotta ,yöllä - 2X koiran pissatusta keskellä yötä + aamuherätys kuudelta (viideltä jo eka yritys Lotalta, että saako jo herätä) = 1X kiukkuinen Niina.

- rakastuin eilen ylellä alkaneeseen uuteen BBC:n draamaan orpopoika Pipistä (suuria odotuksia). Tykkään kun hullu puurosta BBC:n draamasarjoista. Laatukamaa. Tämäkään ei varmasti ollut mikään yllätys ! Laittelen aina kynttilöitä palamaan, lapset nukkumaan ja käperryn soffalle täkin alle. Nyt vielä koira kivasti lämmittää kerällä vieressä. Vilppu saa olla soffalla !

- yllätys pyllätys, multa hajosi eilen puhelin. Joten sitä taas tietää, mihin pennosiaan lykkii. Ei ainakaan mihinkään "kivaan".

- mulla ei vieläkään ole sitä, monta monituista vuotta hartaasti himoitsemaani Charles & Ray Eamesin Vitralle suunnittelemaa naulakkoa. Tästä voi päätellä, kuinka hitaasti ja varmasti mä etenen näissä sisustusasioissa. En ole hetken ostaja. Näin ollen en tee monestikaan virhehankintoja, jei ! Olen miettinyt, että jos olisin rikas, olisinko hetken ostaja ?
Tällä hetkellä etsin satunnaisista paikoista, niihin sattumalta tupsahtaessani, ilman paineita löytymisestä, vanhoja vintage pelejä Lotalle. Muistipelejä, Lottoa, Kimbleä, dominoa, abc-palikoita ...

- tahtoisin kyllä ostaa HETI itselleni Leila Lindholmin keittokirjan:
"vielä yksi pala!".
Ihana nainen. Käykää kollaamassa sivut.
Jos sinulta löytyy kaapista etkä tarvitse, tarjoa !

- pituuteni on 158 cm, kengänkokoni on 38.
Vaatekokoni on 38  S/M. En ole kuitenkaan mikään siro, vaan  aika pötkylän mallinen, löytyy pömppömaha plus leveät hartiat. Olen ristiverinen ja minulla on ruskeat silmät. Harrastan aerobicciä, uintia ja lenkkeilyä koirani Vilpun kanssa. Sisustaminen on intohimoni. Omassa kotonani en niinkään konkreettisesti enää pahemmin sisustele mitään. Siellä meno on aika fiilispohjalta ja rentoa. Ja se saa nyt niin kun olla vaan ja elää, hengittää. Jotain pientä näpräämistähän aina ja isompaakin olisi mutta mutta ... ei sitä aina jaksa vapaata aikaansa hääriä. 
Jos saisin lottopotin maksaisin asuntovelan pois, ostaisin kesämökin järven rannalta ja perheelle uuden auton 


Tuokin ylläoleva kuva on niistä GK:n kuvauksista.
Kristan käsialaa.

ps. ottakaa palkino matkaan kuka ikinä tahtookaan ! Kaikki blogisuosikkini löytyvät sivupalkista ja en pysty erottelemaan.

9 comments

  1. Kivoja tunnustuksia! Pituudessa (tai lyhyydessä) olleen ihan tasoissa :D

    ReplyDelete
  2. Heh, minä olen sinua peräti sentin pidempi ;) Mutta minä en ole s-kokoa, vaan semmoinen hassu tatti ( lyhyt selkä, töpö jalat... ). Mieheni on minua 32 cm pidempi, joten aika hassu pari olemme.

    Mä ostin Suomalaisesta mainitsemasi kirjan. En ole vielä mitään leiponut, mutta kuvia olen ihaillut. Kannattaa katsoa kirjoja Adlibris-nettikaupasta. Olen huomannut, että se on edullinen eikä mene toimituskuluja.

    Tosi kivoja nämä ihmisten tunnustukset :)

    - Kristiina -

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) saat senttisi anteeksi :D

      Mun mielestä oli Adlibriksestä loppunut, mutta tsekkaan uudestaan.

      Delete
  3. Hei näitä on hauska lukea :-) Sä kirjoitat niin hyvin "hetkessä", tai siis vaikea selittää, mutta positiivinen homma silti.

    Muuten hassu juttu, kun tänään jostain tupsahti mieleeni se, kun nähtiin ekan kerran ja Lotta oli rintarepussa. Siitäkin hirveesti aikaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niinpä ! Mulla on se yksi kuva muistaakseni Flickrissä, Liinun ottama, puodistasi ja Lotta tosiaan hivenen pikkunen ja mun rintarepussani. Puotisi oli kyllä aivan ihana ja paikka todella kaunis.

      Delete
  4. Tsemppiä univelan kanssa. Tiedän miltä tuntuu...
    Valoisat aamut ovat aiheuttaneet meilläkin sen, että maatalossa herätään maatalon aikaan, vaikka kenenkään ei tarvitse lähteä aamulypsylle.
    Ehkä me otetaan sitten kesällä takaisin tää nukkuminen? Toivossa on ainakin hyvä elää :)

    Tiina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onneksi nyt on parempi pvä ! Sain nukuttua kunnon yöunet ♥ ♥ Olin ennen kymmentä sängyssä ja yksi herätys oli yössä. Lotta vähän itkeskeli mutta rauhottui nopsaan.

      Delete