On ollut aika hiljasta







Ei ole ehtinyt blogia päivittää, ja ihan hirveet omantunnontuskat päällä! Huh huh! Kyllä se tästä taas lähtee käyntiin. Olen aloittanut uudessa työssäni sekä tässä samalla hoidan Lotta & Lili yritystäni. Puuhaa riittää siis! Mutta olen onnellinen. 

Tuolla ekojen kuvien taustalla näkyykin lautashylly, johon olisi tarkoitus laittaa lastenkirjoja esille.
Paikkakin oli katsottu valmiiksi. Ja niin kuin aina,  seinälle saaminen kestää. 

Yläkerran aulan toinen pääty on ollut hieman hakusessa kaiken tämän täällä asutun ajan. Nyt sinne on muutama juttu mielessä. Lähtökohta on: vanhoja kalusteita käyttämällä tunnelmaa.
Lautashylly on Kaunis pieni elämä shopista, muut kalusteet paikalle haalin käytettyinä. Näytän sitten lopputuloksen kun on valmista. 

Mukavaa viikonloppua kaikille lukijoilleni !


7 comments

  1. Kaunista - jotkut tilat vaan on haastavampia kuin toiset, mutta kiva, että suunnitelma alkaa hahmottua:)

    ReplyDelete
  2. Hei,
    ei kannata tuntea omantunnon tuskia jos ei ehdi bloggailemaan :)

    Tämähän on meillä vapaaehtoista mukavaa ajanvietettä jota teemme kun siltä tuntuu.

    Kivaa viikonloppua sinne <3

    ReplyDelete
  3. Ai se on lautashylly, mä katoin että puolapuut.:O:D Onpa korkea lautashylly, mutta hyvä idea nuo kirjat, itekin oon ajatellut jotain vastaavaa lastenhuoneeseen mutta pienempänä.:)

    ReplyDelete
  4. Mä vaan jaksan aina ihastella tuota teidän yläkerran lautalattiaa..varsinkin, kun tiedän sen alla olevan lattialämmityksen. Minäkin katsoin, että teillä on uudet ihanat puolapuut, mut tuleekin kirjoille. Mä oon ottanut kans vanhempieni vanhan lautasyllyn lastenkirjahyllykäyttöön. Kivoja kuveja!

    ReplyDelete
  5. Teillä on niin kodikasata.. Tosi kiva idea kirjoille nuo puolapuut :) Mukavaa sunnuntaita! t.Reeta<3

    ReplyDelete
  6. Ihana tila. huoneen valoisuus ja värikäsvaloköynnös näyttävät ihanalta yhdistelmältä.

    ReplyDelete