Kotikuvia







Kesävieraat on kaikki käyneet joten alakertaan tuli taas meidän kakkosolkkari. Tämä huone seilaa vierashuoneen ja olkkarin välimuotoa. Ei saada siihen oikein selvyyttä.

Nyt huone toimii taas mielestäni hieman paremmin. Mun lukuhuoneena. Olen aivan mahdoton sisustuslehtien ja - kirjojen kanssa! Niitä on taas nurkat väärällään. Tänään voinkin oikaista lenkin jälkeen loppupäiväksi. Tarkoituksella olen ilman minkään sortin ohjelmaa.
Niin ihanaa.




Saatte tänään kaksi postausta, sillä päivällä ilahdutan teitä Pernille Corydon - koruarvonnalla. 
Olen itse ihan myyty hänen koruilleen. Niin ihastuttavia. Yksinkertaisen tyylikkäitä.

13 comments

  1. Mulla on ihan sama ongelma noiden lehtien kanssa. Niitä vaan kertyy ihan järkyttävät pinot.. Tuli tosin pakkosiivous pinoille, ne oli meidän makkarin lattialla, mutta näin jättihämähäkin ryömivän pinojen taakse ja pinot sai kyytiä saman tien.. Nyt pitäis viikonloppuna plarata pinot pienemmäksi, mutta hei, ulkona sataa joten ihan sopiva keli sille hommalle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulkona sataa ja se on hyvä! :o) Saa ihan luvalla lojua ja suunnitella ensi vkonlopun rapujuhlia.

      Järkyt pinot lehtiä vaan kasvaa ja kasvaa ... mutta ongelma, en raaski luopua! :)

      Delete
  2. Luulen Nina, että mun sisustuslehtipino myös huhuilee siivoamaan itseään tässä viikonloppuna :) Kiva kakkosolkkari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Siivotaanpa yhdessä Marjo sitten :))) Ihana pikku olkkari juu.

      Delete
  3. Replies
    1. Joo, ihan lempparini. Se korjattiin ja verhoiltiin uudestaan taannoin. Valitsin siihen luumunvärisen kankaan ja se on kyllä hiano!

      Delete
  4. Mä roudasin lehtipinot alkukesästä kuistille, että selaan ne kesällä ulkona. Sen tein, muutaman helmen säästin ja loput lähti viime viikolla lehtikeräykseen. Aika vapauttava tunne :D
    Nyt mä otan jätesäkin ja alan siivoamaan. Hirveä määrä kaikkea ryöhnää nurkissa. Illalla toivottavasti voin vain istua kynttilänvalossa nauttimassa.

    Terkkui!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Mä kans odotan iltaa kynttilän valossa! Onneksi ehdin lenkkeillä ennen tuota sadetta, nyt en poistu sisätiloista kuuna iltana. Vinkkinä, että kakkoselta tulee klo. 22.10 herra Ripley-elokuva. Kepeät mullat, herra Ripley! ... Jos tykkää tästä Patricia Highsmithin luomasta hahmosta. Itse ainakin ajattelin katsella, vaikka pidänkin ehdottomasti eniten Matt Damonista Ripleynä, kuin tästä ukkelista pääosassa, mistä en ole ennen kuullutkaan ... mutta katsellaan :)

      Terkkuja :)))

      Delete
  5. ÄÄÄK, mun ihana-sanan käyttö on niin toistuvaa että oikolukijalle ois paikka auki! xDDD
    Koittakaa kestää, ihanat!

    ReplyDelete
  6. Voi kiitos ihana! Tämä on sitä Niinan unelmaa parhaimmillaan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Kiitos Johanna! Mukava saada kommentteja teiltä lukijat, mistä jutuista tykkäätte. Niin paljon helpompi bloggailla! Mukavaa vkonloppua sinne.

      Delete
  7. Näitä nurkkia katselee aina ilokseen, niin livenä kuin blogissakin :)

    ReplyDelete
  8. Ihana huone! Teidän kotikuvia on aina yhtä mukavaa ja inspiroivaa katsella. :) Meilläkin nurkat pursuaa sisustuslehtiä. Täytyis keksiä joku fiksu tapa säilyttää niitä, kun kaikkia ei viitsi heittää meneen.

    ReplyDelete