Makeaa mansikkaa






Nyt minulla on uusi kone. Jippii. Opiskelen koko ajan tämän käyttöä. (MacBook Pro, hitsi nämä komennot on ihan hukassa mulla). Ja nyt on niin, ettei mun kameran johto sovi ollenkaan tähän läppäriin. Kävin jo ostamassa uuden adapterin, mutta hitsi sekin on väärä. Ja nyt, jumalaisena hellepäivänä menevän viikonlopun jälkimainingeissa, en vielä ennätä sitä käydä vaihtamassa. Siksi, kuvat on olleet jo esillä tuolla Instagramin puolella.

Kesäloman viimeinen viikko pärähtää käyntiin ja pikku stressihän siitä pukkaa, kun pitäisi ehtiä vielä sinne ja tänne. Olen tässä pari päivää viettänyt aikaani ihan yksikseni ja tavannut kavereita. Isommat lapset reissaa tahoillaan ja mies on kotikonnuillaan pikkuiset mukanaan. Verneri onnekas lähti tänään Kyprokselle!

Ideat on sinkoilleet kotonakin mutta toteutus on meillä aina hidasta kuin mikä!

Hei, ensimmäisessä kuvassa mitä mainioin kesän nopea jälkiruoka sekä jälkkäripöydän katseenvangitsija. Kääretorttu, jossa sisällä mansikkahilloa ja mansikoita. Kermavaahtoa ja vaniljatuorejuustoa sotkettuna sisään ja päällekin, sekä ihania makeita suomalaisia mansikoita ihan niin paljon kun pystyy laittamaan ilman, että koko komeus sortuu. Suosittelen kokeilemaan. Kääretorttupohja on helppo ja nopea tehdä. Minä tein Alvan kanssa tämän suklaaversion lisäämällä tummaa kaakaojauhetta mukaan.

Tarkoitus olisi palata blogin pariin muuttamalla ulkoasua sekä postailla tänne enemmän kunhan saan kaikki hitsin vempulat toimimaan keskenään synkassa.

Nyt on ihan pakko lähteä ulos istumaan aurinkoon. 


No comments