Muutosten keskellä (kerron enemmän sitten lähempänä)



Tällä hetkellä olen suurten muutosten edessä. Olen hirvittävän epävarma itsestäni, valinnoistani ja siitä mitä minä oikeastaan halusinkaan tai haluan edes. Samalla olen todella varma siitä, että suunta on ehdottomasti oikea ja päämäärä eli oman onnellisuuden lisääminen on lähempänä kuin koskaan!

Viikonloppujuttuja - leipominen, joka on rentouttavaa.

Lasten kanssa oleilu ja leffahetki - joka on ihanaa.
Liikunta - josta nautin paljon.
Koiran kanssa oleilu - koska Vilppu koiramme kävi suuressa operaatiossa ja on vähän ressukkana, ja kaipaa hellintää.
Siivous ja tavaroiden paikoilleen laittaminen - koska paljon porukkaa perheessä, jotka sotkee.
Pyykinpesu - kts. yllä.
Opettelen käyttämään uutta kameraani - olen huomannut tarvitsevani ehdottomasti sittenkin vielä toisen objektiivin siihen.
Laitan viestiä kahdelle ystävälleni, joissa ehdotan tapaamista - koska he ovat viisaimpia ja kilteimpiä ihmisiä, joita maa päällään kantaa.
Kuvaan kuvapankkiini - koska luin juuri monen tekevän niin eikä minulla ole mitään omaa kuvapankkia (pian on).

Ihanaa viikonloppua!


4 comments

  1. Leikkauksen jälkeisessä olotilassa, toipilaana toivotan sinulle rohkeutta, me ollaan vahvempia kuin itse tiedostamme. Nautiskellaan viikonlopusta!

    ReplyDelete
  2. Tsemppiä uuden mietintään! Ihania kuvia taas!

    ReplyDelete
  3. Olkoon muutos onnekas ja hyvää eloon tuova :)

    ReplyDelete
  4. Kuvapankki kasvaa ajan myötä.. Minulla on ihan hirveä määrä... poika sipattelee että kuvan kuvia sais karsia. Hmh.

    ReplyDelete