Ystäville



Tuleeko vähän myöhässä! Ehdinkö vielä? Mutta tänään olen ollut niin kovin kiireinen tavatessani teitä ystäviä. En ole ehtinyt tänne lainkaan. Sen siitä saa! Vanhan tutun tapasin Cafe Esplanadissa (kiitos T!), Lotan kummit laskiaispullakahveella tuossa naapurissa ... on onni, että on ystäviä, vaikka te pidättekin tämän tädin kiireisenä ... tosin mikäs sen mukavampaa.

Ja blogiystävät, te olette kaikki aivan mahtavia. Ei sanat riitä kertomaan!

Valentinuksen päivänä myös sananen sille, jolle sydämeni yhä pamppailee -rakastan sinua M! Niin paljon. En edes häpeile tunnustaa sitä täällä blogissa! Siitäs sait! Tämä kappale on omistettu kaikille teille, jotka rakastavat.

10 comments

  1. Kiitos kahviseurasta kamunen, oli ihana tavata! :) Voi kun vaan saisi tuon 200km kutistettua vähän lyhyemmäksi...

    ReplyDelete
  2. Ennen nukkumaanmenoa tulin vielä toivottamaan hyvää ystävänpäivää ja jäin kuuntelemaan tätä ihanan rauhoittavaa kappaletta... <3

    ReplyDelete
  3. Kiitos Niina ihanasta ystävänpäiväkortista!:)Se päätynee kehyksiin, oli niin soma kuva!

    ReplyDelete
  4. Heipsanssaa! Tuolta huuto.netistä blogillesi piipahdin. Olen se, joka kaappiasi ja pöytääsi himoitsi malttamattomana; MYY NE MULLE :o) Itsekin avasin blogin muutama päivä sitten, mutten ole vielä ehtinyt sinne kirjoittelemaan. Ja kaikki valokuvat on toisella koneella, että pitää niitä siirrellä ennen kuin saan blogiin lisättyä. Kirjoittelen lähinnä 50-luvun rintamamiestalon remontoinnista jne, jos kiinnostaa niin piipahda vastavierailulla vähän ajan päästä :o) Nyt jatkan blogisi selailua... P.S. Jos oikein katsoin, niin ihana nimi teidän tyttärellä ;o)

    ReplyDelete
  5. Lotta
    Kyllä vaan meidän tyttö on sinun kaimasi :)
    Huomasitko muuten että kaapin suhteen on tullut paha painovirhe; mun mies otti mittoja kamoista vintissä ja ilmeisesti ollut mitta väärinpäin hänellä ... kaapin leveys ei ole 65 vaan 95 cm !!

    Kaapista on jonkunverran kyselty joten se pysyy huutiksessa noin kun haluan olla reilu kaikkia huutajia kohtaan :) :)

    ReplyDelete
  6. Joo olen aikaisemmin jo katsellut samanlaista kaappia, mutten jostaan syystä kuitenkaan sitä ole ennen vielä huutanut, joten mitat on jotenkin tiedossa :o) Ja ymmärrän kyllä, että pidät sen huudettavana, reiluahan se niin on. Minä olen vaan niin mahdottoman kärsimätöntä sorttia ;o)

    ReplyDelete
  7. Heipparallaa! Kiitos ihanasta kortista :-) Vitsit olin iloinen!!!! Ihanaa ystävänpäivää sinne sinullekin, vaikka päivää myöhässä!

    terkuin H

    ReplyDelete
  8. Tulin vain mainostamaan, että blogini onkin raakalauta.vuodatus.net kun enhän mä osannut tätä blogspottia käyttää :D

    ReplyDelete
  9. Hei vaan !
    Kiitos itsellenne! Kortit ihan aiheesta teille -senkin palleroiset!

    Kiirettä pukkaa ja hikeä varsinkin ei ehdi edes kissaa sanoa. Flunssakin tuli koko porukkaan joten -ei oo ihan kivaa just nyt pakkailla ja nuhailla ja kotihommatkin on mun rastina. Ja neuvola, ja pankkiasiat vei eilen melkein koko iltapäivän ... uuuh. Joskus sit nautin tän kaiken hedelmistä eiks vaan! :)

    Lotta
    Kiitos, täytyy tulla ehdottomasti vierailemaan blogissasi.

    ReplyDelete